Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
29.05.2008 02:29 - Цветомания
Автор: ahinora Категория: Хоби   
Прочетен: 1607 Коментари: 2 Гласове:
1



Хич и не знам на какво се дължи – биологичния ми часовник ли се смахна окончателно, запасявам се за момента в който ще минем на зелено в менюто, или какво, но преди около година се смахнах на тема цветя. Дори с една приятелка – която също като мен е прехвърлила четвърт век и е без наследници на династията (поне за сега) си имаме нещо като тайно общество. Половинката й ме знае като „момата с китките“ - не че се оплаквам. В близкото минало ме знаеха и с по-страшни имена...

Та за цветята. Обзела ме е мания да имам. Без значение какви са, мога ли или не мога да ги гледам, дали изискват или не температура 27 градуса, влажност на въздуха 85,987% и слънчеви лъчи падащи под ъгъл от 47 градуса, аз трябва да ги имам.

Сега врънкам половинката да се преместим в друга квартира, че на тая терасата ми утесня на китките. Особено след като на сцената се появи един дребен космат натрапник от типа четирикрак и седем коремен.

Сега почвам да си мисля, че може би за нашия тип семейство по-удачен избор са кактусите. Препоръчвам ги горещо и на семейства с малки деца. Много боли като ти падне на главата саксия с туй чудо на природата, и няма малко зверче, което да иска да повтори изживяването... Това го казвам от опит. Само си изберете модел кактус с по-големи бодли – по-лесно се вадят, не за друго.

Та гордата ми колекция наброява над 20 вида растения, половината от които крадени:). И – да живее интернет! - знам имената и подробности за почти всичките.

Единствената ми болка е, че здравеца, дето мама ми го подари за сватбата преди почти две години умря. Не разбрах дали проблема беше средиземноморската жега или аз, ама си умря хайванчето.

Сега се чудя дали да не се захвана с плетки, та съвсем да заприличам на улегнала домакиня. Косата ми е бая къса за ролки, ама ще измисля нещо. Може на парцалчета да я навивам.

Та много бих се радвала да осъществя контакт с други работещи домакини на средна възраст, които да се чудят кога, по дяволите, минахме в графата лелки? И какво им става на младите, че на 15 са по-напред в материала от нас:)

За контакти: www.kogaostarqhme.com

P.S. Чакам идеи и за прическата




Тагове:   Цветомания,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - NoSo
05.06.2008 09:23
tc tc tc lele lelke sevi
to e mnogo qko cvetenca da gleda6 daje i az iskah po edno vreme ama priqtelkata mi iska ku4e ili kotka ta nemojahme da se razberem
;-)
:D:D:D:D:D
цитирай
2. ahinora - NoSo
05.06.2008 10:33
Виж сега, аз гледам успешно и двете - и цветя и котка. Важното е да внимаваш да не ги събираш заедно без надзор. Вчера го оставих за половин минута сам и ми измъкна един кактус с все корените:)
Ако е куче може би ще е по-лесно, ама не знам - никакъв опит нямам с куче и цветя в апартамента. На село немската овчарка Дино измъкваше на баба ми морковите и спеше в магданоза, ама инак към другите растения се отнасяше с респект:))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ahinora
Категория: Хоби
Прочетен: 98369
Постинги: 30
Коментари: 53
Гласове: 326
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930