Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
31.07.2009 18:35 - Траурът свърши
Автор: ahinora Категория: Хоби   
Прочетен: 1488 Коментари: 0 Гласове:
3



Вчера Иран се сбогува с Неда, момичето, чиито образ обиколи света и се превърна в символ на промяна, борба срещу жесток политически режим. Неда можеше да ми е сестра.

В рамките на 34 часа ЕТА извърши два атентата. Първият, за щастие предизвикал само материални щети, макар че сред потенциалните 120 жертви бяха и 41 деца. Спасени по чудо. Вторият атентат отнема живота на двама служители на реда – Карлос Саенз де Техада Гарсия на 28 години и Диего Салва Лесаун на 27, с бомба заложена под полицейската им кола. Две момчета на моите години. Две момчета на годините на съпруга ми!

През 2004 година двама български шофьори – Ивайло Кепов и Георги Лазов са екзекутирани от иракската групировка „Единобожие и джихад”.  Те бяха българи. Не някакви си там, дето кой знае какво са дирили в онази побъркана държавица. Бяха наши си хора, родни.

Единадесети март 2004 година, Мадрид, Испания.

Единадесети септември 2001 година, САЩ.

И докато тъгувам за тях, ми се налага да ходя на работа, да се грижа за семейството ми и да живея с болката за всички тях и за близките им, които още ги оплакват и ще ги оплакват доживот.

Моят траур свършва днес. Но няма да ги забравя, тях и хилядите, милионите други, жертви на ФАРК, ИРА и другите безумци, за които човешкия живот е нищо. И всичко, което успея да направя от днес нататък, до края на живота ми, всяко едно добро, колкото и малко да е, го посвещавам на ТЯХ.

Направете го и вие.



Тагове:   атентати,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ahinora
Категория: Хоби
Прочетен: 98313
Постинги: 30
Коментари: 53
Гласове: 326
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930